....aLL aBoUt LoVe....

....aLL aBoUt LoVe....

Monday 4 November 2013

~~alhamdulillah~~



salam maal hijrah semua... hari ni nak cerita pasal apa ye.. lamanye tak menaip,,rase kekok la pulak... tapi,,direct to d point je la... alhamdulillah,,akhirnya selepas keguguran pd 1 mei 2013 yang lepas,,aku akhirnya dah pregnant balik.... amik masa lebih kurang 5 bulan jugak laa.. perasaan sepanjang 5 bulan tu memang tak tentu arah la kan... setiap kali period memang akan meraung2 kat hubby... tapi last period aku 13/9,, aku boleh relax je n macam redha dan pasrah je.... aku siap boleh bagitahu hubby dgn selambe nye and hubby pun selamber je... takpe,, ktrg mmg dah redha dan pikir belum sampai masanye lagi... Dia lebih tahu apa yang terbaik utk hambaNya... 

dannnnnn,,, pada 11/10 iaitu hari jumaat... hubby pegi semayang jumaat time tuh,, aku plak baru nak mandi pagi.. so,,sesaje la nak test... tetiba naik 2 line yang terang okehh.... mase test memula aku guna yang murah punye,, yang celup2 tuh..selalu pas celup aku baringlan benda tuh and blah...tapi time tuh,, boleh plak aku pi tggu,,aku perati je...line tu memula naik kabur,, pastu aku celup balik and pekat okeh.... aku macam tak caye je..... aku terus gi amik test yang mahal punye... yang kena titik2kan air kencing tuh.... dah titik2 aku tunggu... line 't' tu yang naik dulu dari line 'c'.... alhamdulillahh,, syukur pada mu ya Allah.......

dah setle mandi,,,aku terus mesej hubby and bagitau abg kena balik cepat sebab nak kena hantar sayang gi sekolah....aku saje bagi hint la kan.... aku bungkus siap2 tester tu dgn pembalut hadiah....... tak lama pas tu hubby sampai n terus tanya pasaipanye abg nak kena hantar jap gi.... aku pun terus bagi 'hadiah' tuh... hubby pun mcm ape benda pulak nih... aku pun cakaplaa,, hadiah,, tadi pagi syg belikan... hubby buka2,, dia kate,, ni bukan hadiah,, ni duit ehhh... aku pun eii,, bukak je la dulu..... dah buka tuh,,hubby punye terkejut ada dekat seminit dia tergamam... aku pun suruh buat sujud syukur.... alhamdulillah...

doakan yang baik2 ye... moga zuriat dalam kandungan ku ini selamat dan kuat untuk dilahirkan sebagai insan yang beramal soleh.... amiiiinn


syukur ya Allah........ 




No comments:

Post a Comment