....aLL aBoUt LoVe....

....aLL aBoUt LoVe....

Monday 8 July 2013

HaRaPaN


bulan lepas aku period 3/6/13.... so,,bulan ni patotnye period aku 3/7/13 la kan..sebab cycle period aku 30hari....tapi hari dh 8/7/13...period aku tak dtg2 lg....tanda2 nak period dh ade...tp tanda2 same dgn tanda mengandung jgk....tiap2 hari aku doa jgnla period n biarlaa aku conceive bulan nih....

start dr 3hari sebelum tarikh period aku dh cek upt..n the result is -ve....frustt.....tp dlm ht kate awal lg,,mybe hormon hcg dia xkuat lg ni.....pastu hari yg patotnye period tu,,aku test lg n still -ve...frust lg.....pastu,,pagi tadi iaitu hari ke5 miss my period,,aku test lg n still -ve......

aku tgk balik gmbar upt yg aku buat mase 1st conceive dulu...mase aku cek tu,,hari ke 11 miss period


aku pun rase,,hari ke 11 pun samar2 lg nih...soo,,myb aku kena tggu lg 5 hari baru test lain....

ya Allah,,kau perkenankanlah doa kami....amiiinnn

No comments:

Post a Comment